הרצאה חוויתית ומלאה בכלים לצוותים חינוכיים
מי הן דמויות המופת עליהן נלמד במועדים השונים? אילו מרחבי משחק נפתחים או נסגרים בגן לפני הבנות והבנים? איך השפה שלנו מקבעת הטיות ומשפיעה על מוחות הילדות והילדים? איך הספרות מחזקת סטראוטיפים וגם מבנה אותם בו זמנית ואיך נדע לזהות מסרים מגדריים שנחבאים בין דפי ספרי הקריאה? מה המסרים הנחבאים בספר מעשה בחמישה בלונים, בייגלה, מיץ פטל ואיך נאתר ספרות שווה מודעת מגדר? איך "הנסיכה שלבשה שקית ניייר" יכולה לסייע בתהליך….?
בהרצאה נקבל כלים לעשייה יום יומית מאתגרת סטראוטיפ בגן ובכיתה עם הילדות והילדים.
נבין כיצד תבניות חשיבתיות במח שלנו נשות ואנשי החינוך משפיעות באופן לא מודע על החלטות יום יומיות שאנחנו מקבלות ומקבלים כיצד אפשר לזהות אותן ולהגמיש אותן. נכיר את "תרבות ה LIKE" שמעודדת זהות, וקבל כלים לעודד את הילדות והילדים למצוא את הייחוד שלהם ללכת אחרי הלב לסלול את השבילים שלהן ושלהם לייצר עולם מגוון ומאפשר.